فعالیت 33 بازرس در کمیته ارزیابی عملکرد ستاد سفرهای نوروزی استان

نظارت مستمر و پیگیری بازرسان کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بستری امن و مناسب برای سفر مسافران نوروزی فراهم می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی؛ علی‎اکبر اکبری‎ راد مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری در دومين جلسه كميته ارزيابي عملكرد و رسيدگي به شكايات ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: در کمیته ارزیابی عملکرد ستاد تسهیلات سفر نوروزی استان 33 بازرس فعالیت می‌کنند.
وی گفت: برای ارائه بهتر و مطلوب‌تر خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی 10 کمیته در استان تشکیل شده است.
وی به کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اشاره کرد و افزود: در مجموع در سطح استان 33 بازرس و در هر شهرستان سه نفر بازرس برای این کمیته فعالیت می‌کنند.
مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی با بیان این مطلب که تمامی اقدامات کمیته‌های10گانه می‌تواند صیانت از حقوق شهروندی را به دنبال داشته باشد، تصریح کرد: اگر ما با دقت و حساسیت بر عملکرد این کمیته‌ها نظارت داشته باشیم، حقوق شهروندی رعایت می‌شود.
اکبری‌راد به همکاری و تعامل بین کمیته‌های ستاد تسهیلات سفر نوروزی استان تاکید کرد و یادآور شد: نظارت بازرسان کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سبب می‌شود بستری فراهم شود تا گردشگران از این استان بهترین خاطرات را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی ورودی شرق و غرب است، یعنی این استان بیشتر محل گذر مسافران است و هدف از این تلاش‎ها که در استان صورت می‌گیرد این است تا ماندگاری مسافران بیشتر شود و این گذر را به چند ساعت ماندگاری تبدیل کنیم.
وی ادامه داد: امید است فضایی را فراهم کنیم که بتوانیم گذر مسافران را به ماندگاری چند ساعته تبدیل کنیم تا بتوانند از ظرفیت گردشگری و تاریخی استان استفاده کنند.
اکبری‌راد با بیان اینکه وظایف کمیته ارزیابی عملکرد در سه مرحله تقسیم‌بندی شده است یادآور شد: این وظایف شامل اقدامات قبل از سفر، حین سفر و بعد از سفر می‌شود.
وی ادامه داد: فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از 25 اسفندماه آغاز می‌شود و تا 17 فروردین‌ماه ادامه دارد.
وی با بیان اینکه یکی از وظایف قبل از سفر کمیته ارزیابی عملکرد بحث بازدیدها است که باید انجام شود، یادآور شد: یک سامانه پیامکی از سه ماه گذشته توسط دولت برای مدیران و مسئولان ایجاد شده و در بحث ستاد تسهیلات سفر به آنها اطلاع‌رسانی می‌کند تا بتوانيم براي مسافرين و گردشگران فضاها و اقدامات مناسبي پيش بيني كنيم.
اکبری‌راد به وظایف کمیته ارزیابی عملکرد در حین سفر اشاره کرد و افزود: در حین سفر فرم‌های ارزیابی تکثیر و توزیع شده که در ایستگاه‌های میزبانی وجود دارد تا مسافران نظرات و پیشنهادات خود را برای ارزیابی دستگاه‌های خدمات‌رسان بدهند.
وی اضافه کرد: بازدیدهای ملی از عملکرد دستگاه‌ها و کمیته‌های ستاد تسهیلات خدمات سفر استان انجام می شود.
وی یادآور شد: با تهیه صندوق پیشنهادات وانتقادات توسط ستاد تسهیلات خدمات سفر در پایان سفرهای نوروزی از دستگاه‌هایی که خدمات خوبی به مسافران ارائه کرده‌اند تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1393122330